neo-tmima-agglikon-blog

Νέα υπηρεσία με τμήμα Aγγλικών από την Βάλια Μαϊδώνη

Το τμήμα Aγγλικών του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών Βάλια Μαϊδώνη διαφοροποιείται σημαντικά ως προς τον τρόπο διδασκαλίας, καθώς υιοθετεί πλήρως έναν μαθητο-κεντρικό τρόπο διδασκαλίας βασισμένο στις κλήσεις, τις δυσκολίες, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή ώστε να μάθει επιτυχώς τα Αγγλικά.

Διαθέτουμε ειδικό εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης των Αγγλικών (φωνολογική επίγνωση) φτιαγμένο από εξειδικευμένους καθηγητές-ειδικούς παιδαγωγούς.

Βασιζόμαστε σε πολύ-αισθητηριακούς τρόπους σύνθεσης και ανάλυσης της γλώσσας, σε προσαρμογή της ύλης και σε λογισμικό-διαδραστικό υλικό.

Πάνω σε αυτό το υλικό εκπαιδευτήκαμε και μαζί με τη γνώση μας σε συμπεριφορά, ψυχολογία και δυσκολίες παιδιών με δυσλεξία, διάσπαση και άλλες διαταραχές φτιάξαμε αυτό το πρωτότυπο και μοναδικό project εκμάθησης αγγλικών.

Σε ποιους απευθύνονται τα Αγγλικά:

  • Σε παιδιά με διαγνωσμένες δυσκολίες τύπου δυσλεξίας στην μητρική τους γλώσσα.
  • Σε παιδιά που απέτυχαν στην κλασσική μάθηση αγγλικών από την πρώτη τους επαφή.
  • Σε παιδιά με δυσκολίες συγκέντρωσης και προσοχής.
  • Σε παιδιά που ανήκουν στις διαταραχές αυτιστικού φάσματος.
  • Σε παιδιά με δυσκολίες οργάνωσης.
  • Σε παιδιά που θέλουν σίγουρα να μάθουν αγγλικά από την πρώτη τους επαφή αποκλείοντας δυσκολίες ακόμα κι αν δεν είχαν μέχρι τώρα.

Λόγω της ιδιαιτερότητας στη διδασκαλία, στον μικρό αριθμό μαθητών και στα ατομικά μαθήματα, τα τμήματά μας ξεκινούν όχι μόνο τον Σεπτέμβρη, αλλά και μέσα σε ολόκληρη τη χρονιά. Επικοινωνήστε μαζί μας για να γνωρίσετε τον χώρο και τη φιλοσοφία μας από κοντά και να πραγματοποιήσουμε μια δωρεάν μαθησιακή αξιολόγηση.

Εξακολουθούμε να διαφοροποιούμαστε από οποιοδήποτε φροντιστήριο, παραμένουμε εξειδικευμένη ομάδα που αποκλειστικά βοηθά παιδιά με δυσκολίες μάθησης και απλά λέμε: “Μαθαίνω αλλιώς τα Αγγλικά μου”.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για ραντεβού επισκεφθείτε το προφίλ της κας Βάλιας Μαϊδώνη για να δείτε τους τρόπους επικοινωνίας.



error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!