H Φιλοσοφία μας & Η Προσέγγιση μας

Στο «Κέντρο Ειδικών Θεραπειών • Βάλια Μαϊδώνη» φερόμαστε στα παιδιά, στους εφήβους και στους ενήλικες με αγάπη και δίνουμε ευκαιρίες για βελτίωση της επικοινωνίας. Δημιουργούμε δεσμούς εμπιστοσύνης και προσεγγίζουμε τις ανάγκες των ατόμων με σύνεση και προσοχή. Ειδικοί, γονείς και παιδιά γινόμαστε μια ομάδα, γιατί η ανάπτυξη ενός ανθρώπου είναι υπόθεση όλων μας. Με γνώμονα την επαγγελματική εμπειρία και γνώση, την αγάπη και ευαισθησία μας για τις ανάγκες και δυσκολίες του παιδιού, του εφήβου και της οικογένειας, δημιουργήσαμε έναν άνετο, πλήρως εξοπλισμένο και κατάλληλα οργανωμένο χώρο. Η ζεστασιά και η λειτουργικότητα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά, που δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον ώστε η θεραπευτική διαδικασία να γίνεται ευχάριστη για όλους. Η διεπιστημονική, έμπειρη και άρτια καταρτισμένη ομάδα του Κέντρου μας μέσω σύγχρονων θεραπευτικών τεχνικών έχει ως κύριο μέλημά της τη βελτίωση της καθημερινότητας του ατόμου και την ανάδειξη της μοναδικότητάς του. Με ευαισθησία, συνέπεια και υπευθυνότητα δημιουργούμε ευτυχισμένα και ανέμελα παιδιά!

Ο Χώρος μας

Tο «Κέντρο Ειδικών Θεραπειών • Βάλια Μαϊδώνη» αποτελεί ένα πρότυπο και σύγχρονο Κέντρο με εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, εξειδικευμένους και ειδικά διαμορφωμένους στις ανάγκες παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με εύκολη πρόσβαση και στάθμευση. Οι αίθουσες είναι άρτια εξοπλισμένες και ασφαλείς για αξιολογήσεις – θεραπευτικές παρεμβάσεις, συμβουλευτική & ομαδικές συνεδρίες.

Το Κέντρο στελεχώνεται από μια άρτια καταρτισμένη και έμπειρη διεπιστημονική ομάδα, γεγονός που παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες Πρόληψης, Αξιολόγησης, Παρέμβασης και Αποκατάστασης σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Επιπρόσθετα, το «Κέντρο Ειδικών Θεραπειών • Βάλια Μαϊδώνη» διασυνδέεται άμεσα με έμπειρο ιατρικό προσωπικό, επαγγελματίες ψυχικής υγείας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με εκπαιδευτικούς και με ιδιωτικούς/δημόσιους φορείς (Κ.Ε.Σ.Υ., Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα).

sxetika-me-mas-1
sxetika-me-mas-2

Η κ. Μαϊδώνη ως επιστημονική υπεύθυνη του κέντρου, οργανώνει και συντονίζει ομαδικά και εξατομικευμένα προγράμματα διαμορφωμένα σύμφωνα με τις ανάγκες των ατόμων με πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων για την εξοικείωση των παιδιών με τη φύση σε εξωτερικό και κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο. Το κέντρο προσφέρει ακόμα την δυνατότητα τηλεθεραπειών (συνεδριών εξ’ αποστάσεως), όπου κρίνεται εφικτό ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε ατόμου.

Ειδικότερα, το «Κέντρο Ειδικών Θεραπειών • Βάλια Μαϊδώνη» προσφέρει υπηρεσίες:

Γιατί να προτιμήσετε εμάς;

- Παροχή πλήρους ενημέρωσης και video (ανατροφοδότηση συνεδριών) και καθοδήγηση για εξάσκηση
- Επαφή με Σχολείο και Γονείς
- Μηνιαία επικοινωνία με σχολικά πλαίσια και επίσκεψη σε αυτά
- Εύκολη Πρόσβαση με όχημα, Αστική Συγκοινωνία και εύκολη Στάθμευση
- Τοποθεσία σε γειτονιά με χώρο στάθμευσης επί του δρόμου αλλά και πλησίον του χώρου
- Αποφυγή πολυκοσμίας/-κίνησης
- Τοποθεσία του χώρου σε ήσυχη περιοχή με εύκολη πρόσβαση στο κέντρο της Μυτιλήνης
- Επάρκεια & Καταλληλότητα κτιρίου για τη δημιουργία θεραπευτικών χώρων
- Μονοκατοικία με κήπο, που διαθέτει αίθουσες για πραγματοποίηση συνεδριών μας

Ποιες είναι οι πρωτοποριακές μέθοδοι εκμάθησης, τα συστήματα & τα προγράμματα θεραπείας που χρησιμοποιούμε;

- ΑΒΑ (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς)

- ΤEACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)

- PECS (Σύστημα Επικοινωνίας με ανταλλαγή κάρτας)

- MAKATON (Πρόγραμμα Ανάπτυξης Επικοινωνίας με τη χρήση νοημάτων και συμβόλων)

- ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ (Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών)

- Α' ΤΕΣΤ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

- ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ (Sensory Integration)

- INTENSIVE INTERACTION (Εντατική Αλληλεπίδραση)

- SPELL framework (Structure-Δομή, Positive- Εποικοδομητικό, Εmpathy-Ενσυναίσθηση, Low arousal-Ήπια διέγερση, Links-Σύνδεσμοι)

- SOCIAL STORIES (Κοινωνικές Ιστορίες)

- M.O.R.E. (Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Στάση Σώματος)

- ORAL PLACEMENT THERAPY (Θεραπευτική Μέθοδος με μυο-κινητικές δραστηριότητες των αρθρωτών)

- Πρωτόκολλο WILBARGER (Μείωση Αισθητηριακής Αμυντικότητας)

- VIDEO MODELLING (Επίδειξη Συμπεριφοράς προς μίμηση με χρήση βίντεο)

- LISTENING PROGRAM (Ακουστική Ακρόαση)

- ACC - Augmentative and Alternative Communication (Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία)

- CBT- Cognitive behavioral therapy (Γνωστική συμπεριφοριστική θεραπεία)

- Μέθοδος ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ (Διδασκαλία των μαθησιακών δυσκολιών με εικονογραφήματα σε παιδιά με δυσλεξία)

- PALIN PCI (Θεραπεία Επικοινωνιακής Αλληλεπίδρασης Γονέων - Παιδιού με τραυλισμό)

- SHERBORNE (Κινησιοπαιδαγωγική Μέθοδος)

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!